Sen birini öldürdüğün vakit



O son kadehi içmeme kararında baki kalinabilseydi eğer... son kadehler çok orospu. Şarkının sesini kis diye bağırdı arkasından, arkasında hiç iz kalmasın istiyordu sanırım. En geniş odayı yatak odası yapanlar bile mutlu olamıyordu bir de sanırım. Diğer odayı ona vermişti, rahat etmesini istediğinden ya da bir şeylerden korktuğundan değil ama canı sevismek istememiştir sadece. Farklı odalarda farklı farklı hayatlar ama aynı ev. Birbirine değmeyen düşünceler. Yanına gitsem mi? Yanıma gelse keşke. Yatıp zibarir inşallah!..

80 metre karelik hayatlarımızı çok abarttık aslında. Neyden veya kimden çekindik bilemiyorum ama sevişsen ne sevişmesen ne? Kalbini kırsalar iyileşiyor zaten, aşık da olmayıver veyahut her birine yükseldiğinde aşık olduğunu sanma. Bir odadan diğerine geçmiyorsa, bırak asansör boşluğunda ölsün yalnızlığın.

Çünkü ben hatirlamamayi dilerdim unutursan tekrar hatırlama ihtimali vardır. Neleri affetmiyor ki insan? Affetmek kadar zavallı bir eylem yok. Affetmeyecegim andolsun ki affetmeyecegim.

Beni çok fazla guldurmeni isterdim, üstüme uzanmani değil. Çünkü bütün bozulmuslugunla üstüme cullandiginda ruhunun kötü kokusu midemi bulandiracak. Bundan eminim. Birlikte gülmek ve birlikte ölmek isterdim.

Iki oda arasında sadece bir duvar. Sen beni hiç güldürmedin, o duvarı yikamadin, hep o son kadehi de içtin, şarkıları hep yüksek sesle dinledin, 80 metre karelik hayatında bana bir yer açamadın.

Seni tanımıyorum bile ama birilerini öldürecegine eminim?  Gözlerin kan çanağı ve sen birini öldürdüğün vakit hiçbir sey hissetmeyecegim. Coldplay dinleyip 16. Sigarami pişmanlık duymadan içeceğim.

Affetmeyecegim

Affetmeyecegim

Affetmeyecegim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu mutlu sonlu bir hikaye

Batak

Kelebekler ve Uçurtma